Eshop Treeco


Internetový obchod s originálnymi tričkami, mikinami a šperkami.
RSS
Originálne tričká|Šperky
Originálne tričká
Tričká
Tričká s dlhým rukávom
Mikiny
Šperky

 Najsledovanejšie

Tričko profil pánske vojenské zelené ...

15.00 EUR  
9.00 EUR 

Tričko čiarový kód dámske adler ...

15.00 EUR  
9.00 EUR 

Tričko free hugs dámske tmavohnedé ...

15.00 EUR  
9.00 EUR 

Mandala červeno-žltá ...

8.20 EUR 

Tričko profil dámske zelené ...

15.00 EUR  
9.00 EUR 

 Kontaktný formulár

*Meno:

*E-mail:

Váš telefón:

*Vaša správa/otázka:
*Kontrolný kód:
 
6471

Opíšte kód z políčka, slúži ako ochrana proti SPAM.
*údaje musia byť vyplnené
 Doprava tovaru
Overenie objednávky

*Číslo objednávky:

*E-mailová adresa:
*údaje musia byť vyplnené pre úspešne overenie.
Reklamačný poriadok

VI. REKLAMAČNÝ PORIADOK

 

6.1. Záručná doba predávaného tovaru je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť v deň  prevzatia tovaru kupujúcim. Vada tovaru a nároky vyplývajúce z vady tovaru musia byť uplatnené do konca záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.

6.2 Právo zodpovednosti za vady sa uplatňuje u predávajúceho u ktorého bola vec kúpená.

6.3 Vady musí kupujúci uplatniť u predávajúceho bez zbytočného odkladu. Za vadu tovaru nemožno považovať, resp. záruka sa nevťahuje na:   

    a) zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia

    b) nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania

    c) v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený

    d) v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu

    e) vady, pre ktoré bola dojednaná nižšia cena a kupujúci bol upozornený, že vec má vadu a o akú vadu ide

6.4 Výrobok môže byť používaný výhradne k účelu, ku ktorému je určený. Výrobok je potrebné pravidelne ošetrovať a skladovať takým spôsobom, aby nedošlo k jeho poškodeniu.

6.5 Kupujúci pri uplatnení reklamácie uvedie podrobný popis závady, svoje kontaktné údaje a zároveň zašle reklamovaný tovar na adresu predávajúceho formou poisteného balíka alebo listu. Výrobok je potrebné odoslať na reklamáciu správne zabalený, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu alebo znehodnoteniu. Náklady na dodanie reklamovaného tovaru predávajúcemu uhrádza kupujúci. Predávajúci si vyhradzuje právo neakceptovať tovar zaslaný na dobierku. K reklamácii je potrebné doložiť kópiu dokladu o kúpe.

6.6 Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

6.7 Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní a v odôvodnených prípadoch najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

6.8 Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

6.9 Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

6.10 Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

6.11 Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

6.12 Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.

 

Pre uplatnenie reklamácie prosím použite náš Reklamačný formulár.

Prihlásenie
E-mail:

Heslo:
Obnovenie hesla
Registrácia
 Nákupný košík
Nákupný košík

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny produkt.
Hľadať produkt
 Akciové produkty

Tričko terč pánske sivé

15.00 EUR  
9.00 EUR 

Tričko veveričky pánske modré

15.00 EUR  
9.00 EUR 

Tričko veveričky pánske vojenské zelené

15.00 EUR  
9.00 EUR 

Tričko veveričky pánske zelené

15.00 EUR  
9.00 EUR 

Tričko zebra pánske šedé

15.00 EUR  
9.00 EUR 

Zobraziť všetky akcie >>
O NÁS
UŽITOČNÉ INFORMÁCIE
Rýchlo hore
PODPOROVANÉ PLATBY
© Lenka Uličná 2016, 42
Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia vášho webového prehliadača pre súbory cookie súhlasíte s používaním cookies.
Ďalšie informácie o našich súboroch cookie a ich využívaní.  Ok